جدیدترین لیست قیمت لوله آذین 1403

 لیست قیمت لوله آذین

لیست قیمت لوله آذین یک معیار مهم برای خرید لوله های پلیمری تک لایه با برند لوله آذین بوده و به دلیل اینکه این برند پرفروش ترین مارک لوله تک لایه پلی پروپیلن است, لیدر قیمتی این محصولات محسوب شده و قیمت لوله آذین بر روی دیگر برندهای تولیدکننده نیز تاثیر مستقیمی میگذارد. بهتر است برای خرید به نمایندگی لوله آذین مراجعه کنید.

قیمت لوله اتصالات آب و شوفاژ با توجه به ورود لوله اتصالات مصنوعی با حد زیادی نسبت به لوله کشی های فلزی متعادل گشته است. این مساله هم در خرید و قیمت لوله اتصالات و هم در اجرای لوله کشی ساختمان خود را نمایان کرده است . لوله اتصالات پلیمری فاضلاب نیز با توجه به اینکه مصرف لوله های چدنی کاهش پیدا کرده است , در تهیه و اجرا نسبت به لوله کشی چدنی کاهش پیدا کرده است .

لوله های پلی پروپلین در 30 سال اخیر به خوبی جای لوله اتصالات فلزی را در لوله کشی آب ساختمان و لوله کشی شوفاژ ساختمان پر کرده اند. قیمت مناسب , اجرای راحت , حمل آسان و تعمیرات و ظاهر مناسب آنها ,  لوله های تک لایه را به محبوبترین لوله اتصالات در زمینه لوله کشی آب سرد و گرم و لوله کشی شوفاژ نموده است. اتصالات لوله های تک لایه نیز از جنس خود لوله میباشد و هنگام اتصال با جوش اتویی به هم متصل میشوند

زمان اتصال به شیر و اتصالات فلزی از اتصال یکسر فلزی استفاده میشود. لوله تک لایه  آذین سپاهان ساخت اصفهان رایج ترین لوله مورد استفاده در بین لوله های ساخت داخل است. قیمت مناسب لوله اتصالات آذین لوله سپاهان در عین کیفیت نسبتا مناسب و توزیع مناسب از دلایل این برتری است.

آذین لوله سپاهان شرکت تولید کننده لوله و اتصالات آذین زیر مجموعه شرکت گیتی پسند اصفهان است . این شرکت در سال 1375 به بهره برداری رسید . محل کارخانه در استان اصفهان و نزدیکی مورچه خورت بوده و مرحوم جنتی را میتوان پایه گذار این مجموعه دانست که به همراه آقای وحیدی از مالکین این کارخانه عظیم هستند .

لوله و اتصالات پلیمری آذین لوله سپاهان از جنس رندوم کوپلیمر تایپ 3 بوده که از ابتدا تا کنون اصلاجات زیادی در مورد ساختار مواد اولیه و قالبهای ساخت آن شده است.

خرید لوله مانیسمان

جدیدترین لیست قیمت لوله آذین 1403


ویژگی های لیست قیمت لوله آذین

 تا قبل از اینکه لوله های پلیمری نظیر آذین لوله و برندهای اولیه مانند لوله موج شیراز به بازار عرضه شوند, لوله های فلزی گالوانیزه و سیاه فولادی پرمصرف ترین لوله های موجود در کشور بوده و برای لوله کشی آب سرد و گرم و شوفاژ از آنها استفاده میشد. با وجود اینکه این لوله های فولادی نیز برندهای خاص خود را داشته و دارند, به دلیل شناور بودن قیمت آهن , قیمت آنها هر روز دستخوش تغییراتی میشد و امکان ارایه یک لیست واحد برای آنها وجود نداشت. از طرفی کارخانه های تولیدکننده اتصالات فلزی با لوله های فلزی متفاوت بوده و سیستم خرید و فروش آنهاتفاوت های زیادی داشته به همین دلیل نبود یک لیست قیمت باعث میشد که مصرف کننده در هنگام خرید بعضا ضرر کرده و خرید خود را بسیار بالاتر از قیمت واقعی و منصفانه انجام دهد. اما لیست قیمت آذین لوله سپاهان این مشکل را رفع نموده است.

با ورود و تصرف بازار توسط لوله های پلیمری , ارایه لیست قیمت توسط تولیدکنندگان رایج گشته و با این شرایط نمایندگی و عمده فروشی های لوله و اتصالات اجناس را طبق یک لیست قیمت واحد خرید و فروش کرده و طبق یک لیست مشترک به آنها تخفیف داده میشد. با شروع تولید محصولات تک لایه پلی پروپیلن آذین نیز, لیست قیمت آذین لوله سپاهان در یک قالب واحد و همراه با کدبندی و قیمت ارایه شده و این مساله باعث شفافیت قیمت و خرید آسان میشود.

علاوه بر خصوصیات ذکر شده در پاراگراف بالا بایستی اذعان کرد که هنگام تهیه و صدور لیست قیمت نمایندگی آذین لوله سپاهان در شرکت گیتی کالا کلیه جزییات از صرفه اقتصادی برای نمایندگی, خرده فروشی , مجریان لوله کشی و سازندگان درکنار رقابت با دیگر تولیدکنندگان و حتی سود شرکت و حفاظت از برند آذین لوله سپاهان در نظر گرفته میشود.

گستردگی فروش لوله آذین علاوه بر قیمت مناسب, کیفیت عالی و گستردگی پشتیبانی این است که قطعات لوله و اتصالات آذین همواره در حال اصلاح کیفی و کمی هستند. در صورتیکه ابداع یا پیشنهاد تولید قطعه مصرفی و لازم دیده شود, آذین لوله حتما در راستای مشتری مداری و تامین لوازم مجریان لوله کشی و کارفرمایان خود پیش قدم شده و اقدام به طراحی قالب و تولید انبوه قطعات مینماید. کلیه قطعات لیست قیمت لوله آذین به صورت اتوماسیون, کنترل کیفیت شده و کمتر دیده شده است, که قطعات معیوب به دست مشتری رسیده یا در حین کار آسیب دیده باشد.

تقریبا نزدیک به سی سال پیش بنای این شرکت نهاده شد و با تداوم در تولید و اصلاحات در خط تولید و تهیه مواد بکار رفته این شرکت توانست در کمتر از ده سال بعد از عمر خود در جایی که شاید نزدیک به 200 تولیدکننده رقابت میکردند , آذین را به یک سوپربرند در زمینه خود تبدیل کرد.

جدیدترین لیست قیمت لوله آذین 1403

در جدیدترین لیست قیمت لوله آذین 1403 محصولات پلیمری با حدود 15 درصد افزایش و محصولات برنجی با 10 درصد افزایش تغییر قیمت داشته اند. معمولا لیست قیمت آذین لوله افزایشی بوده و کمتر اتفاق میفتد که کاهش داشته باشد اما در صورت کاهش قیمت دلار , مواد پلیمری و فلز برنج بعضا با کاهش نیز مواجه میشود. به طور نرمال افزایش لیست قیمت آذین در سال جدید در فروردین ماه اتفاق میفتد,اما همانطور که اشاره شد, به دلیل نوسانات قیمت ارز بعضا هر ماه نیز ممکن است, افزایش قیمت را چندین بار در طول سال شاهد باشیم.

افزایش قیمت با توجه به وزن مواد اولیه پلیمری و فلز برنج محاسبه شده و یک بخشی از قیمت نیز مربوط به هزینه های تولید و سود کارخانه است.

بیشترین مصرف در بین اقلام لیست قیمت آذین لوله سپاهان مربوط به لوله ۲۰ و زانو ۲۰ آذین است که از نظر تعداد بیشنرین کاربرد را دارند. لوله ۲۵, لوله ۳۲, زانو ۲۵ و ۳۲, سه راهی ۲۰ , بوشن ۲۰ و زانوی یک سر دنده, بوشن یکسر مغزی و … از پرمصرف ترین لوله و اتصالات آذین هستند.

در سیستم فروش پخش آذین لوله یک لیست واحد وجود داشته و خرید و فروش طبق این لیست از مبدا کارخانه تا مصرف کننده انجام میشود. کارخانه طبق لیست قیمت یک تخفیف را شامل نمایندگی فروش آذین لوله و فروشندگان خرد و کلان کرده و بسته به میزان فروش و شرایط بازار , خریدار میتواند درصدی از لیست قیمت را طبق فاکتور خرید خود تخفیف بگیرد.

این تخفیف شامل تمامی محصولات شده و کاملا توافقی است. در صورت های خرده فروشی معمولا تخفیف به خریدار ارایه نمیشود, اما برای خریدهای بالای ۱۰ میلیون تومان میتوان تخفیف های خوبی در حدود بین ۲۰ تا ۲۵ درصد بسته به شهر و منطقه به خریدار ارایه میشود که البته ممکن است در برخی شهرستانهای دور این تخفیف را به خریدار ندهند. این مساله به دلیل فروش پایین و کرایه حملی است که فروشنده پردخت میکند. 

در خریدهای بالا در حال حاضر میتوان روی تخفیف های بالاتر از ۲۵ درصد نیز حساب کرد, پایپ بازار نمایندگی لوله آذین در تهران تا حدود ۳۰ درصد تخفیف عمده فروشی ارایه میدهد.

در خرید لوله آذین برخی از فروشگاه ها امکان مرجوعی نیز ارایه میدهند. بعضی از فروشگاه ها با کسر کردن مقداری از  فاکتور و بعضی دیگر بدون کم کردن درصد مرجوعی کالا را قبول میکنند. 

در هنگام خرید طبق جدیدترین لیست قیمت آذین لوله سپاهان بهتر است که اقلام را با دقت نوشته و خرید انجام دهید. در برخی سایزهای ممکن است بعضی از اتصالات کم مصرف در فروشگاه ها به سختی یافت شده و فروشنده مجبور باشد که با کمی تاخیر و سفارش جنس از کارخانه جنس را تحویل دهد.

نمایندگی لوله آذین در تهران

فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار با اخذ نمایندگی لوله آذین در تهران قابلیت ارسال بار از 2 مبدا در انبارهای تهران و کارخانه اصفهان به اقصی نقاط کشور داشته باشد. به طور کلی در سیستم فروش لوله آذین بهترین نوع خرید با بیشترین تخفیف را میتوان در خریدهای به اصطلاح دربستی دریافت کرد. در این نوع خرید لوله آذین با خرید خاوری علاوه بر دریافت بیشترین تخفیف ممکن که برای فروشگاه و مغازه های خرده فروشی و همچنین پروژه های بزرگ ساختمان مناسب میباشد, میتوانید از مزایایی همچون ارسال رایگان بار بدون کرایه حمل بهره مند شوید.

ارسال بار از تهران از انبارهای ما از مبدا انبار نمایندگی لوله آذین در غرب تهران, نمایندگی لوله آذین در شرق تهران و انبار مرکزی دفتر فروش لوله آذین در جنوب تهران انجام میگیرد. جهت ارسال به شهرستانهای نزدیک تر به اصفهان و خرید دربستی و حجم بالا نیز ارسال از کارخانه اصفهان انجام میشود.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

لوله کشی گرمایش از کف

فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف چیست ؟